راهنمای خرید از علی اکسپرس

علی اکسپرس

آیا خرید از خارج در ایران امکان‌پذیر است؟

این روزها خرید آنلاین رایج‌ترین خرید است و یکی از دغدغه‌های مردم چگونگی خرید از وسایت‌های به‌روز و آنلاین‌شاپ‌های معتبر مانند خرید از علی اکسپرس است که یکی از این سایت‌های فروش آنلاین معتبر در جهان، علی اکسپرس است. به توجه به تحریم‌هایی که وجود دارد، خرید از این سایت‌های بین المللی کار بسیار دشواری است. این روزها افراد در خریدکردن و خرج‌کردن پول خود مخصوصاً به‌صورت آنلاین خیلی محتاط عمل می‌کنند. حالا باتوجه‌به کلاهبرداری‌ها و بحران‌های اقتصادی که وجود دارد، چگونه می‌توان به‌صورت امن، آسان و با خیالی آسوده از آنلاین‌شاپ‌ها و وبسایت‌ها خرید کرد؟ با ما همراه باشید تا به‌تمامی سوال‌هایی که در ذهن دارید پاسخ دهیم.

حتماً برایتان پیش‌آمده است که به یک کالای خارجی علاقه پیدا کرده‌باشید و قصد خرید آن را داشته باشید اما نمی‌دانستید که چگونه خرید از خارج کشور در ایران مسیر است. اکثر برندها فقط در خارج از کشور نمایندگی دارند، مانند زارا، منگو، نایک و… پس برای خرید این کالاها باید حتماً از طریق سایت‌های معتبر خارجی اقدام کرد، که خرید از سایت های خارجی برای افراد داخل ایران تقریبا نشدنی است مگر اینکه آدرس خارجی داشته باشند که در ادامه به راه حل آن خواهیم پرداخت.

راهنمایی خرید از سایت های خارجی

همان‌طور که گفته شد باتوجه‌به تحریم‌های موجود خرید از سایت های خارجی کمی دشوار است اما با راهنمایی‌هایی که در ادامه توسط کارآسان گفته می‌شود می‌توانید با خیال آسوده خرید کنید؛ درگذشته و در حال حاضر خرید از سایت های خارجی با استقبال فراوانی مواجه بوده و حتماً برای هر یک از ما پیش‌آمده است که نیاز به کالای خارجی داشته باشیم و برای خرید آن باید از سایت های خارجی مانند سایت علی اکسپرس و آمازون و غیره اقدام می‌کردیم.

یکی از سایت هایی که برای خرید از خارج در حال حاضر بسیار پرطرفدار است سایت علی اکسپرس نام دارد. برای خرید از سایت علی اکسپرس مانند سایر فروشگاه‌های آنلاین باید اول ثبت‌نام انجام شود و چون خرید از خارج کشور است، تحویل کالا کمی دشوار و زمان برخواهد بود.
پروسهٔ خرید از وبگاه‌های خارجی که در خارج از کشور هستند باید توسط آنلاین‌شاپ‌ها صورت گیرد؛ چون داشتن حساب پی پال و انجام حواله ارزی از تواناییِ ما خارج است.

سایت علی اکسپرس

 

چگونه می‌توان از کشورهایی مانند چین کالا خرید؟

این روزها بیشتر کالاهایی که نیاز روزانه افراد است از چین وارد می‌شود. حتماً برایتان پیش‌آمده است که هر نوع کالایی در بازار می‌بینید ساخت چین باشد؛ یعنی اکثر وسیله‌ها مانند اسباب‌بازی برای کودکان، کفش‌ها، پوشاک‌ها یا حتی لوازم‌خانگی ساخت چین است. اما حالا به نظر شما می‌شود کالایی رو به‌دلخواه و با انتخاب خودتان از چین سفارش دهید؟

 

چین یکی از کشورهایی است مهد تولید و صادرات انواع کالا است به همین دلیل خرید از خارج کشور از جایی مانند کشور چین یکی از دغدغه‌های امروز مردم است که با پیشرفت امروزه می‌توان بدون نگرانی و به‌راحتی خرید را انجام داد و خرید از علی اکسپرس یکی از این روش‌ها برای خرید از چین است.


علی اکسپرس، یک مجموعه خرده فروشی آنلاین از تأمین‌کنندگان چین است که از سرتاسر جهان می‌توان از این وبسایت سفارش آنلاین داد. سایت علی اکسپرس در واقع قسمتی از شرکت بزرگ علی‌بابا است و خرید از علی اکسپرس بسیار عاقلانه است. علی اکسپرس تعداد زیادی از تولیدکنندگان کوچک و متوسط را گرد هم آوردi تا بتواند به آنها در ارسال اقلام مختلف به بازار بین‌المللی کمک کند.

 

خرید از علی اکسپرس در ایران چگونه انجام می‌شود؟

سایت علی اکسپرس مانند سایت آمازون و علی بابا و… نیاز به احراز هویت دارد و باید اکانت ساخته شود تا بتوانید سفارش را ثبت کنید و خرید از خارج را انجام دهید. محصول موردنظر خود را جستجو کرده و آن را در صورت پسندیدن به سبد خرید اضافه کرده، تا اینجای کار مانند سایت‌های ایرانی انجام می‌شود؛ اما زمان پرداخت و تعیین آدرس که فرامی‌رسد، به مشکل برمی‌خوریم چون مانند سایت های داخلی به‌راحتی نمی‌توان پرداخت را از کارت‌بانکی خود انجام داد و نمی‌توان آدرسی در ایران وارد کرد و خرید از خارج کشور در این مرحله دشوار می‌شود.

 

خرید از علی اکسپرس در ایران انجام‌پذیر است؛ اما باید راه و روش درستی را انتخاب کنیم. وظیفه ما در این حوزه کمک به شما برای خرید از سایت های خارجی است. خرید از علی اکسپرس چین برای ایرانیان متأسفانه به علت تحریم‌ها امکان‌پذیر نیست و به همین دلیل است که خرید از سایت های خارجی سخت می‌باشد. اما کارآسان می‌تواند خدمات خرید از علی اکسپرس و دیگر سایت های خارجی را برای شما انجام دهد.

شما با مراجعه به وبسایت علی اکسپرس و انتخاب کالای موردنظر خود می‌توانید آن را برای ما ارسال کنید تا ما تخمین هزینه کالا و ارسال را به شما اعلام کنیم و در صورت تایید شما خرید را انجام بدهیم و درب منزل تحویل‌تان بدهیم. علی اکسپرس کالای موردنظر شما را از خرده‌فروش فرد چینی خریداری می‌کند و دقیقاً همان کالا را برای ما ارسال می‌کند.

خرید از علی اکسپرس

 

مزایای خرید از سایت علی اکسپرس

یکی از مهم‌ترین و بهترین ویژگی‌های علی اکسپرس این است که بدون حضور در کشور خارجی یعنی چین می‌توان از آن خرید کرد. دیگری نیازی نیست برای خرید کالا چه کم چه عمده هزاران کیلومتر را تا چین طی کنیم؛ بلکه با فقط با چند کلیک می‌توانید به‌راحتی کالا را در منزل تحویل بگیرید. ویژگی بعدی سایت علی اکسپرس این است که گستره وسیعی از کالاها را دارد.

 

سایت علی اکسپرس فقط در حوزه یک نوع کالای خاص کار نمی‌کند؛ بلکه هر نوع کالایی با هر نوع کیفیتی و با همنوع قیمتی می‌توان در فروشگاه علی اکسپرس مشاهده کرد. این سایت حاوی 40 دسته‌بندی کلی که امکان ارسال مستقیم از فروشندگان به بیش از 200 کشور دنیا که البته ایران جز لیست نیست، قیمت‌های مناسب و هزینهٔ پستی کم یا رایگان اشاره کرد. کالاهایی که می‌توان در علی اکسپرس پیدا کرد شامل محصولاتی مانند لوازم الکترونیکی، لوازم‌خانگی، مد و پوشاک، اسباب بازی و نظیر آنها هستند.

 

حرف آخر

تا اینجا توانستیم به‌طورکلی، مسائلی را مانند خرید از علی اکسپرس در ایران، خرید از خارج کشور، خرید از سایت های خارجی، خرید از علی بابا در ایران را بررسی نماییم. اما اکنون می‌خواهیم به شما بگوییم که ما می‌توانیم در این راه به شما کمک کنیم و شما به کمک تیم کارآسان می‌توانید به‌راحتی و با خیال راحت کالای موردنظر خود را از علی اکسپرس چین با تعداد و وزنی سفارش دهید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

پیام بگذارید