آیا خرید از آمازون به‌صرفه است؟

خرید از آمازون

خرید از آمازون، سایت آمازون، آمازون خرید، خرید آمازون، خرید در آمازون، خرید از خارج کشور، خرید از سایت های خارجی، خرید کتاب از آمازون، خرید از آمریکا، خرید کالا از آمازون، کارآسان

 

سایت آمازون بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین خرده‌فروشی در جهان است که بیش از نیم میلیارد مشتری فعال در سراسر جهان دارد. شما می‌توانید هرآنچه که نیاز دارید و به دنبالش هستید را در سایت آمازون پیدا کرده و سفارش دهید و تجربه خرید از آمازون بسیار لذت بخش خواهد بود. آمازون دارای بیش از ۵۰۰ میلیون محصول است که تنوع کالاهای آن موجب شده افراد زیادی در ایران نیز به فکر خرید از آن بیفتند حتی افراد کتاب خوان نیز می توانند با خرید کتاب از آمازون هدیه‌ای جذاب به خود بدهند.

 

یکی از بهترین ویژگی‌های خرید از این سایت، خرید بی‌دردسر و باکیفیت است. شما می‌توانید خیلی راحت و بدون برداشتن یک‌ قدم می‌توانید خرید آمازون را تجربه کنید و کالایی اصل و باکیفیت را تحویل بگیرید! به‌راحتی از منزل و یا محل کار خود و با استفاده از رایانهٔ کیفی یا گوشی تلفن همراه، سفارش را ثبت می‌کنید و بعد از چند روز تحویل می‌گیرید؛ اما اگر شما ساکن ایران بوده و خودتان به‌تنهایی بخواهید را خرید از خارج کشور را انجام دهید باید به یک نشانی معتبر در کشور‌های خارجی دسترسی داشته باشید چرا که آمازون، هیچ‌گونه ارسال مستقیمی به ایران نخواهد داشت.

احتمالاً این سوال برای شما هم پیش‌آمده باشد که خرید از آمازون به‌صرفه است یا خیر؟

 در این مقاله قصد داریم به بررسی این سوال بپردازیم که آیا خرید از این سایت به‌صرفه‌تر از خرید از سایت‌های مشابه و یا حتی داخلی است یا خیر؟

هر آن چیزی که نیاز شماست و به دنبالش هستید را می‌توانید در آمازون پیدا کرده و سفارش دهید و تنوع بالای کالاها باعث شده افراد زیادی در ایران به فکر خرید از آمریکا یا سایر کشور‌ها بیفتند. اما به دلیل عدم ارائه خدمات سایت آمازون در ایران و دسترسی‌نداشتن به کردیت کارت‌ها خرید آمازون را چندان شدنی نمی‌دانند.

خرید از آمازون مستقیم

چرا خرید از آمازون به‌صرفه است؟

اگر به دنبال خرید از سایت های خارجی و خرید از خارج کشور هستید، نگران نباشید ما به شما کمک می‌کنیم. فواید خرید از آمازون:

تخفیف‌های روزانه

روزانه برخی از محصولات آمازون تخفیف می‌خورند و شما با مراجعه به سایت آمازون و رفتن به بخش Today’s Deals به تفکیک دسته‌بندی از تخفیف‌ها مطلع شوید. حتی ممکن است تخفیف‌های بالای 70% در آن پیدا کنید تخفیف‌های که فقط در بلک فرایدی ممکن است مشاهده کنید و می‌توانید اجناس موردنیاز خود را با قیمت‌های باورنکردنی در این حراج‌ها خرید کنید حتی امکان خرید کتاب از آمازون نیز ممکن است! اما فراموش نکنید که زمان برخورداری از این تخفیف‌ها محدود است.

خرید دست‌دوم از آمازون

 اگر شما به دنبال کالایی هستید که بسیار کمیاب است و خرید از آمریکا برای شما غیر ممکن به نظر برسد و شاید نمونه نو آن دیگر تولید نشود می‌توانید به‌راحتی با مراجعه به سایت آمازون، دست‌دوم آن محصول را خریداری نمایید.

 

 

تنوع بالا و کیفیت زیاد در آمازون

همان‌طور که گفتیم در آمازون تنوع کالاها به بیش از 500 میلیون می‌رسد و همه کالاها اصل و باکیفیت هستند پس می‌توانید با خیال راحت از این پلتفرم جهانی استفاده کنید و خرید آمازون را امتحان کنید. در این شرکت خبری از کالای تقلبی یا دارای مشکل نیست و تمامی کالاها دارای تأییدیه و ضمانت‌نامه‌های معتبر هستند.

 

علاوه بر این سایت آمازون به‌عنوان شریک تجاری بسیاری از برندهای جهانی، جدیدترین کالاها را حتی قبل از عرضه آن‌ها پیش‌فروش می‌کند؛ بنابراین اگر می‌خواهید جدیدترین محصولات جهان را زودتر از هر کس دیگری تهیه کنید خرید از آمازون بهترین راه‌حل برای شما خواهد بود.

امنیت بالا در خرید

آمازون یکی از بزرگ‌ترین و ایمن‌ترین فروشگاه‌های آنلاین است و به دلیل معتبر بودن و شناخته‌شدن امازون نیازی به نگرانی در مورد کیفیت و اصل بودن کالا هنگام خرید از آن نیست پس می‌توانید مطمئن باشید که کالای خریداری شده شما از آمازون همان بوده که انتخاب کرده‌اید و همچنین در صورت بروز مشکل در کالا چه از لحاظ فنی و چه فیزیکی، می‌توانید درخواست خسارت کنید!

 

حتی شما در صورت پشیمان شدن از خرید در آمازون خود، می‌توانید در مدت‌زمان معین شده توسط فروشنده یا سایت، آن را عودت داده و وجه خود را دریافت نمایید. این امنیت را تمامی سایت‌های وابسته به آمازون هم دارند و همین باعث می‌شود شما از خریدتان مطمئن باشید.

امکان مشاهده نظرات کاربران

یکی از ویژگی‌های سایت آمازون، امکان درج و خواندن نظرات فروشنده و خریدار است و شما می‌توانید به‌راحتی قبل از خرید محصول موردنظر خود، نظراتی را که در مورد آن ثبت شده است را بخوانید و با دید بازتری تصمیم بگیرید و این امکان، شفافیت فوق‌العاده‌ای را در خرید کالا از آمازون و مخصوصا خرید از آمریکا که خیلی مهم است کالا با اطمینان 100 درصد خریداری شود، ایجاد می‌کند که کاربران در خریدهای فیزیکی نمی‌توانند تجربه کنند.

 

همچنین این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید کالاهایی را برای نمایش انتخاب کنید که پیش‌ از این، اکثر مشتریان از آن راضی بوده‌اند! نظرات هزاران نفر مشتری قبلی به همراه تصاویری که آنها از کالای خریداری شده گرفته‌اند را می‌توانید در انتهای هر کالا مشاهده کنید. بدین ترتیب با بررسی این نظرات، راحت‌تر تصمیم گرفته و خرید از خارج کشور ایمنی خواهید داشت.

سایت آمازون

 جمع‌بندی

سایت آمازون همواره و به‌سرعت در حال گسترش و پیشرفت برای است. ما در پردیس کار آسان با داشتن شعبه در امارات و امکان سفارش گیری از کل دنیا به شما کمک می‌کنیم تا از هر جا و هر سایتی که دوست دارید سفارش خود را ثبت کنید و ما آن را در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه حمل و نقل، به درب منزل‌تون ارسال می‌کنیم.

 

برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش در هر تعداد و اندازه و وزنی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پیام بگذارید